Aradاخذ عاملیت فروش کفش آراد

کفش آراد با سال ها تجربه، دانش و فناوری مدرن به عنوان کفشی بادوام، راحت و با قیمت مناسب شناخته شده و در حال رقابت با بهترین برندهای موجود در بازار ایران و کشورهای همسایه است.

  • تمامی محصولات کفش آراد دارای 6 ماه گارانتی زیره می‌باشند.
  • عاملین فروش کفش آراد به عنوان نماینده ما از طریق سایت رسمی (aradshoes.com) و شبکه های اجتماعی معرفی می‌شوند.
  • به عاملین فروش، گواهی نمایندگی (Certificate) به صورت تابلو لایت باکس اهدا خواهد شد.
  • عاملین فروش آراد، قبل از هر کسی از جدیدترین محصولات تولید شده آراد در بخش نمایندگان مطلع خواهند شد.

 

شرایط اخذ نمایندگی:

  • در شهرهای بزرگ ( تهران-مشهد-اصفهان-شیراز-اهواز-تبریز )

1- حداقل متراژ ملک با سند تجاری ۵۰ متر مربع می‌باشد و باید کپی از مجوزهای لازم مربوط به ملک مثل سند، اجاره نامه و… را تحویل دهد.

2- در صورتی که متراژ فروشگاه کمتر از این مقدار است اما در خیابان اصلی و پرتردد یا دارای انبار مجزا باشند قابل مذاکره هستند.

3- در ابتدا خرید کاملا نقدی است و برای اینکه بتوان یک فروشگاه را به عنوان عامل فروش معرفی کرد باید در شروع حداقل 35 تنوع از محصولات کفش آراد را در قفسه‌های فروشگاه موجود کند.

4- کف خرید ماهیانه هر فروشگاه هر 3 ماه مورد بررسی قرار می‌گیرد و عامل فروش باید در مدت سه ماهه حداقل 360 جفت کفش (میانگین ماهانه 120 جفت) خریداری کند. در صورتی که فروشنده در طول یک ماه به حداقل نرسید در طول سه ماه میتواند جبران کند.

  • در سایر شهرها

1- حداقل متراژ ملک با سند تجاری 6۰ متر مربع می‌باشد و باید کپی از مجوزهای لازم مربوط به ملک مثل سند، اجاره نامه و… را تحویل دهد.

2- در صورتی که متراژ فروشگاه کمتر از این مقدار است اما در خیابان اصلی و پرتردد یا دارای انبار مجزا باشند قابل مذاکره هستند.

3- در ابتدا خرید کاملا نقدی است و برای اینکه بتوان یک فروشگاه را به عنوان عامل فروش معرفی کرد باید در شروع حداقل 20 تنوع از محصولات کفش آراد را در قفسه‌های فروشگاه موجود کند.

4- کف خرید ماهیانه هر فروشگاه هر 3 ماه مورد بررسی قرار می‌گیرد و عامل فروش باید در مدت سه ماهه حداقل 180 جفت کفش (میانگین ماهانه 60 جفت) خریداری کند. در صورتی که فروشنده در طول یک ماه به حداقل نرسید در طول سه ماه میتواند جبران کند.

  • لیست قیمت مصرف‌کننده توسط کفش آراد تعیین میشود و در تمامی شهرها و در تمامی شعبات عاملین فروش یکسان است.
  • فروشگاه‌های استیجاری ملزم به داشتن حداقل 2 سال قرارداد با مالک ‌می‌باشند.
  • کفش آراد به صورت مستمر مطابق با نیاز بازار مدل‌های جدیدی عرضه میکند، حضور این مدل‌ها در قفسه‌های عامل فروش الزامی است (حتی نیم سری).
  • در ابتدا خرید برای تمام عاملین به صورت نقدی و سپس در صورت تمایل، پس از احراز شایستگی برای خرید چکی، تضمین به صورت ضمانت بانکی یا وثیقه ملکی صورت میگیرد.

برای اطلاعات بیشتر جهت اخذ عاملیت فروش کفش آراد با شماره زیر تماس بگیرید:

021-55899398